Fasthouse USA Originals Air Cooled Jersey Black

Akce
Značka: Fasthouse
1 500 Kč 1 239,67 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (2 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse USA Originals Air Cooled Jersey, Black, kvalitní vzdušný motokrosový dres propracovaného střihu. Ideální volba pro letní období.

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse

série Originals Air Cooled

barevná varianta Black

 

Motokrosový dres Fasthouse USA Originals Air Cooled Jersey určený pro jízdu na motokrosových, endurových či trialových motocyklech, případně lze použít i pro MTB a downhill. Velikost zvolte podle obvodu hrudníku jezdce kolem navléknutých chráničů hrudi, zad a podobně. Klíčové vlastnosti zahrnují: 100% hloubkově barvený polyester pro dlouhotrvající stálost barev i při zátěži a otěru, vlhkost odvádějící materiály, síťovaný materiál pro vysokou prodyšnost v mnohých látkových panelech dresu (záda, boky a rukávy), žebrovaný okraj kolem krku a zápěstí, rukáv s možností zahnutí v dolní části u zápěstí, potisk sítotiskem, pevné overlock švy, prodloužená zadní část dresu v jeho dolní části, atletický střih, středně přiléhavý. Ideální pro jízdu v letních měsících. Dres byl navržen, vyroben i potisknut v USA. Dresy, kalhoty i rukavice z různých sérií mezi sebou můžete libovolně kombinovat do jednoho kompletu, pouze barevnost by měla být sladěna.

materiál: 100% Polyester

 

tabulka velikostí:

  • velikost S - obvod hrudi v nejširším bodě 89-94 cm
  • velikost M - obvod hrudi v nejširším bodě 95-102 cm
  • velikost L - obvod hrudi v nejširším bodě 103-109 cm
  • velikost XL - obvod hrudi v nejširším bodě 110-117 cm
  • velikost XXL - obvod hrudi v nejširším bodě 117-127 cm

 

kód výrobce 2781

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

medium (28)

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.