Fasthouse Youth Logo Hooded Pullover Black

pro děti
Značka: Fasthouse
1 100 Kč 909,09 Kč bez DPH
Skladem (2 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth Logo Hooded Pullover, Black, dětská stylová mikina s kapucí a kapsou vpředu. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Youth Casual

barevná varianta Black

 

Stylová mikina Fasthouse Youth Logo Hooded Pullover má rovný střih, je ze středně gramážního úpletu z kombinace bavlny a polyesteru, čímž zajišťuje vysoký komfort a atletický fit. Potisk brandových prvků skrze plastisoltransfer (PVC či jiné polymerové složky v tekuté formě) pro velkou stabilitu barvy a odonost vůči otěru a jiné zátěži. Dětská mikina Fasthouse Youth Logo Hooded Pullover je z předepraného materiálu, což přináší vysoký komfort hned od počátku nošení a redukci potenciálního sražení a zmenšení po častém praní. Mikina byla navržena a potisknuta přímo v Jižní Kalifornii.  

materiál: 80% Cotton, 20% Polyester

  • rozměry YS: šířka mezi podpažími 38 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 52 cm
  • rozměry YM: šířka mezi podpažími 45 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 58 cm
  • rozměry YL: šířka mezi podpažími 51 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 60 cm
  • rozměry YXL: šířka mezi podpažími 54 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 65 cm

 

orientační tabulka dětských velikostí:

  • Youth XS (YXS): 4-5 let
  • Youth S (YS): 6-7 let
  • Youth M (YM): 8-9 let
  • Youth L (YL): 10-13 let
  • Youth XL (YXL): 14-16 let

  

kód výrobce 3031 

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

medium (24)

Doplňkové parametry

Kategorie: mikiny
Barva: černá

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.