Fasthouse Youth All Out Hooded Pullover Black

Akce pro děti
Značka: Fasthouse
700 Kč 578,51 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth All Out Hooded Pullover, Black dětská stylová mikina s kapucí a kapsou vpředu. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Youth Casual

barevná varianta Black

 

Stylová mikina Fasthouse Youth All Out Hooded Pullover má rovný střih, je ze středně gramážního úpletu (240 g/m2) z kombinace bavlny a polyesteru, čímž zajišťuje vysoký komfort a atletický fit. Potisk brandových prvků skrze plastisoltransfer (PVC či jiné polymerové složky v tekuté formě) pro velkou stabilitu barvy a odonost vůči otěru a jiné zátěži. Dětská mikina Fasthouse Youth All Out Hooded Pullover je z předepraného materiálu, což přináší vysoký komfort hned od počátku nošení a redukci potenciálního sražení a zmenšení po častém praní. Mikina byla navržena a potisknuta přímo v Jižní Kalifornii.  

materiál: 80% Cotton, 20% Polyester

  • rozměry YS: šířka mezi podpažími 40 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 51 cm, délka rukávu od ramene 53 cm
  • rozměry YM: šířka mezi podpažími 44 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 55 cm, délka rukávu od ramene 53 cm
  • rozměry YL: šířka mezi podpažími 48 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 61 cm, délka rukávu od ramene 56 cm
  • rozměry YXL: šířka mezi podpažími 52 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 65 cm, délka rukávu od ramene 56 cm

orientační tabulka dětských velikostí:

  • Youth XS (YXS): 4-5 let
  • Youth S (YS): 6-7 let
  • Youth M (YM): 8-9 let
  • Youth L (YL): 10-13 let
  • Youth XL (YXL): 14-16 let

 

kód výrobce 3082

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Doplňkové parametry

Kategorie: mikiny
Barva: černá

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.