Fasthouse Youth Haven Hooded Zip-Up Navy

Akce pro děti
Značka: Fasthouse
1 300 Kč –38 %
Youth Haven Hooded Zip Up Black F
1 300 Kč –38 % 800 Kč 661,16 Kč bez DPH
Skladem (2 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (2 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth Haven Hooded Zip-Up, Navy, stylová dětská mikina na zip s kapucí. Nestárnoucí grafika na zádech a kvalitní úplet z bavlny a polyesteru zajistí funkci i komfort.

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse

série Youth Casual

barevná varianta Navy

 

Stylová dětská slim-fit mikina na zip, s kapucí a klokanní kapsou rozdělenou zipem. Nestárnoucí grafika na zádech se neokouká. Mikina je z prémiového mixu bavlny a polyesteru se střední gramáží, s žebrovanými lemy rukávů a ve spodní části mikiny. Potisk brandových prvků skrze sítotisk. 

materiál: 80% Cotton, 20% Polyester

 

orientační tabulka dětských velikostí:

  • Youth XS (YXS): 4-5 let
  • Youth S (YS): 6-7 let
  • Youth M (YM): 8-9 let
  • Youth L (YL): 10-13 let
  • Youth XL (YXL): 14-16 let

 

kód výrobce 3096

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Doplňkové parametry

Kategorie: mikiny
Barva: modrá

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.