Fasthouse Youth Faction Tee Black

Akce
Značka: Fasthouse
400 Kč 330,58 Kč bez DPH
Skladem (4 ks) Skladem (4 ks) Skladem (4 ks) Skladem (3 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth Faction Tee, Black, unisex dětské stylové tričko z nízkogramážní jemně tkané bavlny s rovným klasickým střihem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Youth Casual

barevná varianta Black

 

Dětské unisex stylové tričko Fasthouse Youth Faction Tee je z nízkogramážní (120 g/m2), pocitově lehké, 100% česané bavlny s rovným prémiovým atletickým střihem a krátkými rukávy. Potisk brandových prvků skrze plastisoltransfer (PVC či jiné polymerové složky v tekuté formě) pro velkou stabilitu barvy a odonost vůči otěru a jiné zátěži. Ideální volba pro teplejší měsíce. Tričko je z předepraného materiálu, což přináší vysoký komfort hned od počátku nošení a redukci potenciálního sražení a zmenšení po častém praní. Bylo navrženo a potisknuto přímo v Jižní Kalifornii.  

materiál: 100% Cotton

  • rozměry YS: šířka mezi podpažími 37 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 50 cm
  • rozměry YM: šířka mezi podpažími 40 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 54 cm
  • rozměry YL: šířka mezi podpažími 41 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 56 cm
  • rozměry YXL: šířka mezi podpažími 42 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 57 cm  

 

orientační tabulka dětských velikostí:

  • Youth XS (YXS): 4-5 let
  • Youth S (YS): 6-7 let
  • Youth M (YM): 8-9 let
  • Youth L (YL): 10-13 let
  • Youth XL (YXL): 14-16 let

 

  • kód výrobce YXS: 1384-0020
  • kód výrobce YS: 1384-0021
  • kód výrobce YM: 1384-0022
  • kód výrobce YL: 1384-0023

 

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

 Aktuálně Fasthouse pravidelně spolupořádá akci Surfercross, jezdí se na motorkách na trati i na prkně na vodě. Kolem celé akce je taká hudba a párty, prostě “coastal chaos”. Proto některé nové designy lifestylového oblečení zohledňují tématiku surfování. Fasthouse se účastní každoročního MTA Two-Stroke World Championships v Glen Helen Raceway se sloganem “Still Smokin´” a k této příležitosti má vždy i řadou limitovaného oblečení.

Fasthouse mimo svých sportovních a lifestylových aktivit navrhuje a produkuje motokrosovou a MTB výbavu a oblečení. Záměr ve Fasthouse produkci není jen na funkci a cool vzhled, i když to je také důležité, ale je to zejména o zachycení podstaty toho, co máme všichni, co jezdíme, společné a to je život, který přináší vášeň pro dvě kola. Produkty jsou vhodné pro víceré off-road disciplíny, nejen pro MX a MTB, ale i pro quad, trial, enduro, bikros a down hill. 

Fasthouse každý rok rozšiřuje portfolio svých produktů o nové druhy zboží, byť minimalisticky v úzkém záběru střihů či provedení a barev, také spolupracuje na mini kolekcích s některými známými jezdci. Vždy se jedná o limitovanou sérii produktů.

Seznam jezdců se kterými FH aktuálně spolupracuje: 

BIKE

  • Ryan Howard
  • Tyler McCaul 
  • Caroline Buchanan 
  • Emil Johansson
  • David McMillan
  • Austin Warren
  • Brendan Howey
  • Owen Marks
  • Aiden Chapin
  • Shane Leslie
  • Travis Claypool
  • Danni Beecroft 
  • Garret Mechem
  • Carson Storch

MOTO

  • Tyler Bereman
  • Twitch
  • Vicki Golden
  • Darynn Durham
  • Sean Collier
  • Justin Hoeft
  • Trevor Stewart
  • Patrick Evans
  • Wanky
  • Banksy
  • Destin Cantrell
  • Ricky Johnson
  • Josh Grant
  • RJ Wageman
  • Robbie Wageman
  • Clayton Roberts

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy, například s výrobcem piva 805, jejich logo se pak objevuje na tričkách, mikinách, čepicích, dresech i rukavicích. Se značkou VonZipper, která vyrábí motokrosové i jiné brýle. Jejich motokrosové brýle mají s Fasthouse výbavou sladěnou barevnost. Se značkou Hot Wheels v limitované edici volnočasového oblečení, dresech a kalhotách. Se značkou RedBull pravidelně v limitované sérii volnočasového oblečení, dresech a doplňcích. 

A co bude s Fasthouse v budoucnu? Zakladatelé i jejich nástupci budou vždy věrní minulosti, svým “good times” kořenům, i když hledí i na nové obzory a možnosti růstu. Rozrůstání rodiny Fasthouse se děje po celém světě.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.