Fasthouse Youth Blitz Swift Glove Purple

pro děti
Značka: Fasthouse
600 Kč 495,87 Kč bez DPH
Skladem (2 ks) Skladem (4 ks) Skladem (4 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth Blitz Swift Glove, Purple, propracované dětské slip-on rukavice, se zvýšenou prodyšností, s použitými materiály touch tech pro snadné ovládání dotykových zařízení. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse

řada Youth Blitz

barevná varianta Purple

 

 

Rukavice Fasthouse Youth Blitz Swift Glove jsou propracované, kvalitní, extra prodyšné s mnohými materiálovými panely pro funkci, komfort, přesný fit a dostatečný grip. Rozhodně nepatří mezi nejlevnější rukavice, stanou se však snadno již po první jízdě vaše nejoblíbenější. Navíc jsou materiálově konstruovány tak, aby vydržely delší dobu, než běžné prodyšné rukavice.

  • touch tech citlivý materiál na bříškách palce a ukazováčku pro dotyková zařízení
  • panely z perforovaného materiálu Clarino jsou umístěné na dlaních a palci
  • elastický nízkoprofilový panel kolem zápěstí
  • hlavní hřbetový panel na ruce a na prstech je z prodyšného pevného stretch materiálu
  • silikonové plošky na ukazováčku a prostředníčku pro lepší grip páček
  • vystouplé 3D logo Fasthouse (vyrobené pomocí TPR technologie) na ukazováčku a na zápěstí

Rukavice jsou vhodné pro všechny off-road disciplíny, například motokros, enduro, MTB, down hill, bikros, quad. Dresy, kalhoty i rukavice z různých sérií mezi sebou můžete libovolně kombinovat do jednoho kompletu, pouze barevnost by měla být sladěna.

 

kód výrobce 4067

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Blitz Swift Glove - Purple_Detail2

Doplňkové parametry

Kategorie: dětské MTB rukavice
Barva: černá, fialová

Fasthouse '23 Bike Collection

Fasthouse 2023 Mountain Bike Collection

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.