Fasthouse Logo Tee Military Green

Akce
Značka: Fasthouse
400 Kč 330,58 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (3 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Logo Tee, Military Green, unisex stylové tričko s krátkými rukávy z nízkogramážní bavlny s rovným klasickým střihem. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Casual

barevná varianta Military Green

 

Stylové tričko Fasthouse Logo Tee ze 100% česané, nízkogramážní bavlny s rovným atletickým střihem a krátkými rukávy je vhodné pro letní měsíce. Potisk brandových prvků pomocí barev na vodní bázi, které se vpijí do původní barvy a změní ji, nejedná se tak o extra barevnou vrstvu na látce, ale o změnu barvy samotné látky v místech aplikace (discharge ink), která tak nepodléhá otěru. Zadní strana je bez potisku. Tričko je z předepraného materiálu, což přináší vysoký komfort hned od počátku nošení a redukci potenciálního sražení a zmenšení po častém praní. Tričko Fasthouse Logo Tee bylo navrženo a potisknuto přímo v Jižní Kalifornii.  

materiál: 100% Cotton

 

  • rozměry S: šířka mezi podpažími 45 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 67 cm
  • rozměry M: šířka mezi podpažími 50 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 69 cm
  • rozměry L: šířka mezi podpažími 53 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 71 cm
  • rozměry XL: šířka mezi podpažími 56 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 72 cm
  • rozměry XXL: šířka mezi podpažími 65 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 76 cm

 

  • kód výrobce S: 1137-9008
  • kód výrobce M: 1137-9009
  • kód výrobce L: 1137-9010
  • kód výrobce XL: 1137-9011
  • kód výrobce XXL: 1137-9012

 

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Doplňkové parametry

Kategorie: trička
Velikost: S

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.