Fasthouse Blitz Glove Black

Značka: Fasthouse
790 Kč 652,89 Kč bez DPH
Skladem (5 ks) Skladem (4 ks) Skladem (3 ks) Skladem (4 ks) Skladem (>5 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Blitz Glove, Black, propracované slip-on rukavice pro dospělé, se zvýšenou prodyšností, s použitými materiály touch tech pro snadné ovládání dotykových zařízení.

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse

sírie Blitz

barevná varianta Black

 

Rukavice Fasthouse Blitz Glove jsou propracované, kvalitní, extra prodyšné s mnohými materiálovými panely pro funkci, komfort, přesný fit a dostatečný grip. Brzy se stanou vaše nejoblíbenější rukavice. Jsou materiálově konstruovány tak, aby vydržely delší dobu, než běžné prodyšné rukavice.

klíčové vlastnosti:

  • na bříškách palce a ukazováčku je použitý materiál v souladu s touch tech, pro snadný dotyk telefonu či tabletu
  • panely z perforovaného materiálu Clarino jsou umístěné na dlaních a palci
  • kolem zápěstí je elastický nízkoprofilový panel (compression molded elastic airprene) pro přesný fit rukavic
  • hlavní hřbetový panel na ruce a na prstech je z prodyšného pevného stretch materiálu
  • silikonové plošky na ukazováčku a prostředníčku pro lepší grip páček
  • rukavice obsahují logo Fasthouse (vyrobené pomocí TPR technologie)

Rukavice jsou vhodné pro všechny off-road disciplíny, například MTB, down hill, bikros, motokros, enduro, quad. Dresy, kalhoty i rukavice z různých sérií mezi sebou můžete libovolně kombinovat do jednoho kompletu, pouze barevnost by měla být sladěna.

  • kód výrobce S: 5028-0008
  • kód výrobce M: 5028-0009
  • kód výrobce L:  5028-0010
  • kód výrobce XL: 5028-0011
  • kód výrobce XXL: 5028-0012

 

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.