značka Fasthouse
barevná varianta Black
Fasthouse Union Backpack. Lehký bavlněný batoh na drobnosti, notebook o maximálním rozměru 15" (38 cm). Nastavitelné polstrované popruhy, horní poutko na pověšení, 2 menší kapsy zpředu, jedna s děliči a plastovou karabinou na klíče, vnitřní polstrovaná přepážka na ntb či tablet, zipy s Fasthouse logem, stranová kapsa na pití, druhá stranová kapsa, malá tkaná nášivka u popruhů a zpředu na malé kapse.
materiál: hlavní tělo Cotton, záda a vnitřek Nylon, Polyester
kód výrobce 9317-0000
výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA
Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků.
Značka Fasthouse je ispirována naladěním a stylizací prvních závodů a závodníků off-road motocyklů v oblasti Jižní Kalifornie, v které se závodníci postupně přesunovali z města Newhall, napříč pouštěmi a horami, až do místa Big Bear, kde byla startovní linie... je inspirována dobou, kdy další karavany s motorkami a závodníky směřovaly na závod po Ventura Blvd., aby se setkaly v kempu Crater Camp, blízko Mullholand Dr. a Topanga Csnyon Blvd., kdy se jiní účastníci postupně sbírali po zalidněných ulicích Avalonu na ostrově Catalina Island... je inspirovaná náladou, jaká byla v době tohoto závodu, kdy dvacet až třicet tisíc diváků povzbuzovalo své favority ze dvou filmových rančů, pojmenovaných Westlake a Hopetown, umístěných hned kousek za Hollywoodem... jen si představte startovní čáru, míli dlouhou, s 3000 jezdci a motorkami, připravenými ke startu a připravenými k pokoření kopečnaté pouště mezi městy Barstow a Las Vegas... bylo to prostě velkolepé.
Značka Fasthouse je dále inspirována dobou, kdy se v oblasti Jižní Kalifornie motokrosoví jezdci potkávali na několika tamních, nyní proslulých, tratích, kde vytvořili unikátní komunitu, kde se vše, co je spojovalo, i událo. Jmenovali se Saddleback, Indian Dunes, Carlsbad and LACR (Los Angeles County Raceway Motrocross). Konalo se zde mnoho krásných závodů. Postupně se na tratích i v jejich okolí zpřísňovala pravidla diktovaná státními, městskými a oblastními nařízeními na popud mocných lidí sledujícíh vlastní zájmy a přehorlivých ekologů, takže období "s málo pravidly" postupně skončilo. Odtud pramení jeden ze sloganů této značky "When rules were few".