značka ODI
řada MX
série V2
varianta No-Waffle
barevná varianta Black
délka 117 mm
Redesignovaná varianta MX V2 Lock-On No-Waffle Grip oproti předchozí verzi Lock On MX Grip, má úzký průměr motokrosového gripu (rukojeti) pro lepší pocit a kontrolu v rukou, vysokou kulatou hráz pro lepší komfort a méně přenesených vibrací. MX V2 Lock-On No-Waffle Grip rukojeti se neprotočí či neproklouznou. Lock-On Grip systém umožní připevnění gripů na řídítka bez použití lepidla, vázacího drátu, čistě mechanickým uchycením, tedy na čisto a velmi rychle. Diamantový vzor reliéfu je na celém obvodu gripu, po celých 360 stupňích. Plastová rukojeť plynu má nasazovací vložky pro uchycení plynového lanka/plynových lanek 2 taktních i 4 taktních motocyklů. Vyjímatelné koncovky gripů umožní snadné připevnění krytů rukou a páček, ktreré se upevňují i ze stran řídítek. Balení obsahuje plastové vložky pro uložení lanka/lanek plynu A, B, C, D, J, M (i když na letáku obalu se píše jen o vložkách A, B, C, D, J).
doporučení:
No Waffle - Gripy mají nízký diamantový reliéf po celém obvodu povrchu. Jsou určeny pro drobné malé ruce.
Half Waffle - Gripy se středně vysokým reliéfem v části obvodu. Jsou určeny pro normální velikost rukou a/nebo pro častou jízdu v bahně.
Full Waffle - Gripy se středně vysokým reliéfem po celém obodu. Jsou určeny pro větší ruce a/nebo pro velmi častou jízdu v bahně.
Balení pasuje na tyto modely motocyklů (a to bez dokoupení dalšího příslušenství):
Beta 125/200/250/300 RR 2013-2021 (plastová vložka D)
Gas Gas EC 125/200/250/300 2000-2020 (plastová vložka D), MC 250/300 2000-2012 (plastová vložka D), EX 250/350/450F, MC 250F/450F 2020-2021 (plastová vložka M)
Honda CRF 250R/250X 2004-2021 (plastová vložka B), CRF 450R/450X 2002-2021 (plastová vložka B), CR 125/250R 2000-2007 (plastová vložka D), CR 500R 2000-2001 (plastová vložka D)
Husqvarna TC 85/125/250/300, TE 150/250/300i 2012-2016 (plastová vložka D), FC/FE/FS 250/350/450/501 2016-2021 (plastová vložka M)
Kawasaki KX250F/450F 2004-2018 (plastová vložka A), KX 125/250 2000-2012 (plastová vložka C)
KTM 250 SX-F, 350 SX-F 2012-2015 (plastová vložka A), 250/350/450/500 SX-F/EXC-W/XC-W 2016-2021 (plastová vložka M), 400/450/500/520/525 SX/MXC/EXC/XC 2000-2015 (plastová vložka A), 450/525/625 SMC/SXC 2003-2015 (plastová vložka A), 85/125/150/200 SX/EXC/XC-W 2000-2016 (plastová vložka D), 250/300/380 SX/EXC/MXC/XC-W 2000-2016 (plastová vložka D)
Motion Pro Throttle Vortex 2000-2021 (plastová vložka C)
Suzuki RM-Z 250/450 2004-2018 (plastová vložka A), RM 125/250 2000-2012 (plastová vložka C)
Yamaha YZ/WR 250F 2001-2013 (plastová vložka A), YZ/WR 400F/426F/450F 2000-2015 (plastová vložka A), YZ/WR 250F/450F 2014-2021 (plastová vložka J), YZ 125/250/250X 2000-2021 (plastová vložka C), YZF-R6/YZF-R1 2007-2020 (plastová vložka J)
Pokud váš motocykl není uveden přehledu výše, lze ještě použít případně i OEM vložku, kterou sejmete z vašeho původního plynu. To platí pro značky, které jsou vybaveny ODI V2 systémem od výrobce: KTM, Husqvarna. Nově to platí i pro dvoutaktní motocykly značky Gas Gas počínaje rokem 2021.
web výrobce pro kontrolu kompatibilty: ODI_Throttle_Guide_2021_REV3_9202021
země původu USA
kód výrobce H36NWB
výrobce: ODI, 3016 Kansas Avenue Bldg #3, Riverside, CA 92507, USA
Značka ODI vyrábí své proukty v jejich vlastním závodě přímo v USA, jejich slogan "The world leader in grip technology..." je pro ně závazek a po více než 40 let se mu snaží dostát a vyrábět nejlepší možné produkty (gripy, řídítka, kovové plynové rukojeti, koncovky a násadky pro řídítka, krytky na brzdy na kolo a jiné doplňkové vychytávky) pro různá sportovní odvětví, kam patří motokrosové, enduro a silniční motocykly, bmx, mtb a silniční kola, čtyřkolky, vodní skůtry a sněžné skůtry. ODI je zkratka pro "Observe, Design, Innovate". Použité materiály douhodobě a zevrubně studují a testují spolu s top sportovci, aby se ujistili, že v jejich produktech naleznete jen nejvyšší možný stupeň komfortu a zároveň odolnosti. Použité a kombinované materiály pocházejí od dlouhodobě ověřených dodavatelů. Inženýři ODI jsou inovátoři Lock-On Grip systému, který byl a stále je pokrokový v metodě těsného uchycení gripu (rukojeti) na řídítka.