Vrácení zboží

Podrobné podmínky pro vrácení zboží jsou popsané i v Obchodních podmínkách.

Zde sumarizujeme hlavní body pro rychlou orientaci zákazníka:

Postup:

  • o vrácení nepoužitého zboží zakoupeného na našem e-shopu, v prodejně, nebo v prodejním stanu na závodech či akci nás prosím informujte emailem na info@wolfiepicks.cz
  • vrátit nepoužité zboží lze nejdéle do 21 dní od převzetí
  • zboží zašlete nebo zaneste (po dohodě data a času) na adresu: Michaela Masaříková, wolfiepicks.cz, V Lipkách 568/10, 154 00, Praha 5, tel.: +420 739341181, email: info@wolfiepicks.cz
  • pokud preferujete pobočku Zásilkovny pro vrácení zboží, raději než zaslání přímo na naši adresu, pak prosím zvolte  jakoukoliv pobočku ze seznamu: 
    • Pracovní oděvy - Zaspo, Ke Smíchovu 64, 154 00, Praha 5 - Slivenec 
    • Pivní maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec
  • ideálně nám ještě do emailu pošlete číslo balíku a název přepravce a v případě, že zboží bylo hrazeno na dobírku i číslo účtu pro vrácení částky, pokud bylo objednáno na e-shopu
  • jakmile nám balíček přijde, do 1-3 dnů prozkoumáme obsah a ihned vracíme peníze způsobem, jakým nám přišly (nebo převodem, v případě dobírky), pokud bylo objednáno na e-shopu
  • pokud bylo zboží pořízeno na akci či závodech ve stanu (dočasné prodejně), či v naší kamenné prodejně na Praze 5, pak od nás obdržíte "store credit", poukaz na zboží v hodnotě vráceného 

Co nejde vrátit:

  • individualizované dresy s nažehleným ID kitem 
  • produkty, které jsou poškozené, obnošené nebo jinak znehodnocené pro další prodej (produkt vyjmutý ze svého obalu a vyzkoušený v čistém prostředí je způsobilý k vrácení)

Reklamace kvality:

  • o reklamaci zboží nás prosím informujte emailem na info@wolfiepicks.cz
  • reklamaci vyřešíme do 1-3 dnů buď zcela na dálku nebo si zboží vyžádáme poslat, pokud reklamaci nebude možné vyřešit bez naší inspekce

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.