Značka: Fasthouse

Fasthouse Youth Major Hot Wheels Tee Vintage Gold

590 Kč 487,60 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Varianta:

Fasthouse Youth Major Hot Wheels Tee, Vintage Gold, dětské stylové tričko s krátkými rukávy z nízkogramážní bavlny s rovným klasickým střihem.

Kategorie: dětská trička

značka Fasthouse 

série Youth Casual

barevná varianta Vintage Gold

 

Dětské stylové tričko Fasthouse Youth Major Hot Wheels Tee pochází z kooperace značek Fasthouse a Hot Wheels (která patří pod amerického světového producenta hraček Mattel, Inc.), je z nízkogramážní (120 g/m2) pocitově lehké 100% česané bavlny s rovným prémiovým atletickým střihem a krátkými rukávy. Potisk brandových prvků skrze plastisoltransfer (PVC či jiné polymerové složky v tekuté formě) pro velkou stabilitu barvy a odonost vůči otěru a jiné zátěži. Ideální volba na letní měsíce.Tričko je z předepraného materiálu, což přináší vysoký komfort hned od počátku nošení a redukci potenciálního sražení a zmenšení po častém praní. Tričko Fasthouse Youth Major Hot Wheels Tee bylo navrženo a potisknuto přímo v Jižní Kalifornii.  

materiál: 100% Cotton

 

  • rozměry YXS: šířka mezi podpažími 35 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 46 cm
  • rozměry YS: šířka mezi podpažími 38 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 49 cm
  • rozměry YM: šířka mezi podpažími 40 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 52 cm
  • rozměry YL: šířka mezi podpažími 44 cm, délka od ramene k spodnímu lemu 62 cm

 

orientační tabulka dětských velikostí:

  • Youth XS (YXS): 4-5 let
  • Youth S (YS): 6-7 let
  • Youth M (YM): 8-9 let
  • Youth L (YL): 10-13 let
  • Youth XL (YXL): 14-16 let

 

  • kód výrobce YXS: 1409-5520
  • kód výrobce YS: 1409-5521
  • kód výrobce YM: 1409-5522
  • kód výrobce YL: 1409-5523

 

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Hot Wheels Blackmore Ranch HG7A6822

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Značka Fasthouse je inspirována naladěním a stylizací prvních závodů a závodníků off-road motocyklů v oblasti Jižní Kalifornie, v které se závodníci postupně přesunovali z města Newhall, napříč pouštěmi a horami, až do místa Big Bear, kde byla startovní linie... je inspirována dobou, kdy další karavany s motorkami a závodníky směřovaly na závod po Ventura Blvd., aby se setkali v kempu Crater Camp, blízko Mullholand Dr. a Topanga Csnyon Blvd., kdy se jiní účastníci postupně sbírali po zalidněných ulicích Avalonu na ostrově Catalina Island... je inspirovaná náladou, jaká byla v době tohoto závodu, kdy dvacet až třicet tisíc diváků povzbuzovalo své favority ze dvou filmových rančů, pojmenovaných Westlake a Hopetown, umístěných hned kousek za Hollywoodem... jen si představte startovní čáru, míli dlouhou, s 3000 jezdci a motorkami, připravenými ke startu a připravenými k pokoření kopečnaté pouště mezi městy Barstow a Las Vegas... bylo to prostě velkolepé.

Značka Fasthouse je dále inspirována dobou, kdy se v oblasti Jižní Kalifornie motokrosoví jezdci potkávali na několika tamních, nyní proslulých, tratích, kde vytvořili unikátní komunitu, kde se vše, co je spojovalo, i událo. Jmenovali se Saddleback, Indian Dunes, Carlsbad and LACR (Los Angeles County Raceway Motrocross). Konalo se zde mnoho krásných závodů. Postupně se na tratích i v jejich okolí zpřísňovala pravidla diktovaná státními, městskými a oblastními nařízeními na popud mocných lidí sledujícíh vlastní zájmy a přehorlivých ekologů, takže období "s málo pravidly" postupně skončilo. Odtud pramení jeden ze sloganů této značky "When rules were few".

www.fasthouse.com

Fasthouse Headquarters

 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti.

 

Speed. Style. Good Times.

We Race. Samtimes.

To jsou mota značky.

 

Aktuálně Fasthouse pravidelně spolupořádá akci Surfercross, jezdí se na motorkách na trati i na prkně na vodě. Kolem celé akce je taká hudba a párty, prostě “coastal chaos”. Proto některé nové designy lifestylového oblečení zohledňují tématiku surfování.

Fasthouse se účastní každoročního MTA Two-Stroke World Championships v Glen Helen Raceway se sloganem “Still Smokin´” a k této příležitosti má vždy i řadou limitovaného oblečení.

Fasthouse mimo svých sportovních a lifestylových aktivit navrhuje a produkuje motokrosovou a MTB výbavu a oblečení. Záměr ve Fasthouse produkci není jen na funkci a cool vzhled, i když to je také důležité, ale je to zejména o zachycení podstaty toho, co máme všichni, co jezdíme, společné a to je život, který přináší vášeň pro dvě kola. Produkty jsou vhodné pro víceré off-road disciplíny, nejen pro MX a MTB, ale i pro quad, trial, enduro, bikros a down hill. 

Fasthouse každý rok rozšiřuje portfolio svých produktů o nové druhy zboží, byť minimalisticky v úzkém záběru střihů či provedení a barev, také spolupracuje na mini kolekcích s některými známými jezdci. Vždy se jedná o limitovanou sérii produktů.

 

Seznam jezdců se kterými FH aktuálně spolupracuje: 

BIKE

  • Ryan Howard
  • Tyler McCaul 
  • Caroline Buchanan 
  • Emil Johansson
  • David McMillan
  • Austin Warren
  • Brendan Howey
  • Owen Marks
  • Aiden Chapin
  • Shane Leslie
  • Travis Claypool
  • Danni Beecroft 
  • Garret Mechem

 

MOTO

  • Tyler Bereman
  • Twitch
  • Vicki Golden
  • Darynn Durham
  • Sean Collier
  • Justin Hoeft
  • Trevor Stewart
  • Patrick Evans
  • Wanky
  • Banksy
  • Destin Cantrell
  • Ricky Johnson
  • Josh Grant
  • RJ Wageman
  • Robbie Wageman
  • Clayton Roberts
  • Ashley Fiolek

 

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy, například s výrobcem piva 805, jejich logo se pak objevuje na tričkách, mikinách, čepicích, dresech i rukavicích. Se značkou VonZipper, která vyrábí motokrosové i jiné brýle. Jejich motokrosové brýle mají s Fasthouse výbavou sladěnou barevnost. Se značkou Hot Wheels v limitované edici volnočasového oblečení, dresech a kalhotách. Se značkou RedBull pravidelně v limitované sérii volnočasového oblečení, dresech a doplňcích. 

A co bude s Fasthouse v budoucnu? Zakladatelé i jejich nástupci budou vždy věrní minulosti, svým “good times” kořenům, i když hledí i na nové obzory a možnosti růstu. Rozrůstání rodiny Fasthouse se děje po celém světě.

Hair of the Dog — A True Story

 

Wolfie z Wolfie Picks:

"Za mne, z pozice jezdce a nyní i dovozce do ČR, je Fasthouse spojením skvělého minimalistického designu, funkce a nadhledu, který je z FH tvorby cítit a který umožňuje kamarádství a pohodu a sdílení zájmu pro společnou věc i v rámci společnosti. Unikátní, čistý, retro design čiší z celé kolekce oblečení, výbavy i doplňků. Oblečení je snadno kombinovatelné mezi sebou díky vizuální jednotě a grafického souladu použitých prvků a materiálů. Fasthouse rozhodně není pozadu v kombinaci funkčních materiálů, naopak se nebojí kombinovat neobvykle a s nadhledem a přesto ze svých produktů nedělá koncovou cenou nedostupný sen. Nebojí se vyčnívat, nebojí se být někdy punk či zcela retro a je věrný svým kořenům.

FH klasické černobílé designy dresů a rukavic snese i motocykl veterán. Vícebarevné kombinace oceníte na dravějších off-road disciplínách. Pro MTB mají tlumenější barevné kompozice jak u dresů, tak u kalhot. Fasthouse rukavice jsou určeny pro všechny off-road disciplíny, v mnohých barevných i funkčních provedeních. Vybere si skoro každý, kdo má rád jednoduché linie a barevnost, čistou a přesto výraznou grafiku.

Aktuálně rozšířili dětské velikosti motokrosové výbavy u některých stylů. Z šíře "YS, YM, YL" na "YXS, YS, YM, YL, YXL" a z "Y22, Y24, Y26, Y28" na "Y20, Y22, Y24, Y26, Y28". Obléknou se tak už i nejmenší jezdci, cca od 3 let."

 

18x18-print-color