Značka: Fasthouse

Fasthouse Youth Dash Hot Wheels Hat Black Natural

680 Kč 561,98 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)

Fasthouse Youth Dash Hot Wheels Hat, Black Natural, velikost Youth Size, dětská stylová čepice s nášivkovými logy Hot Wheels a Fasthouse.  

Kategorie: dětské čepice

značka Fasthouse 

série Casual

typ Snapback

barevná varianta Black Natural 

velikost Youth Size

 

Fasthouse Youth Dash Hot Wheels Hat má universální dětskou velikost, rovný pevný kšilt, ze spodní strany kšiltu je kontrastní zelený šachovnicový vzor, kšiltovka je vyrobena z bavlny a polyesteru (bavlněného twillu s příměsí). Zezadu čepice je červený kontrastní snapback plastový pásek s nastavitelnou délkou, měníte tak obvod čepice. Velké viditelné logo na nášivce je umístěno na předním panelu čepice, další nášivková menší loga jsou po straně čepice a zezadu čepice. Svým designem hlavní nášivky čepice vzešla z kooperace značky Fasthouse a Hot Wheels, která patří pod amerického světového producenta hraček Mattel, Inc. 

údržba: Čepici otřete navlhčeným hadříkem, případně vystříkejte desinfekčním sprejem. Při silném znešištění jemně omyjte vlažnou vodou a mýdlem v ruce, nechte okapat a poté důkladně vyschnout. 

pro obvod hlavy cca 56 - 62 cm

materiál: 100% Cotton

 

kód výrobce 1415-0600

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Hot Wheels Mammoth_DSC5561

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Značka Fasthouse je inspirována naladěním a stylizací prvních závodů a závodníků off-road motocyklů v oblasti Jižní Kalifornie, v které se závodníci postupně přesunovali z města Newhall, napříč pouštěmi a horami, až do místa Big Bear, kde byla startovní linie... je inspirována dobou, kdy další karavany s motorkami a závodníky směřovaly na závod po Ventura Blvd., aby se setkali v kempu Crater Camp, blízko Mullholand Dr. a Topanga Csnyon Blvd., kdy se jiní účastníci postupně sbírali po zalidněných ulicích Avalonu na ostrově Catalina Island... je inspirovaná náladou, jaká byla v době tohoto závodu, kdy dvacet až třicet tisíc diváků povzbuzovalo své favority ze dvou filmových rančů, pojmenovaných Westlake a Hopetown, umístěných hned kousek za Hollywoodem... jen si představte startovní čáru, míli dlouhou, s 3000 jezdci a motorkami, připravenými ke startu a připravenými k pokoření kopečnaté pouště mezi městy Barstow a Las Vegas... bylo to prostě velkolepé.

Značka Fasthouse je dále inspirována dobou, kdy se v oblasti Jižní Kalifornie motokrosoví jezdci potkávali na několika tamních, nyní proslulých, tratích, kde vytvořili unikátní komunitu, kde se vše, co je spojovalo, i událo. Jmenovali se Saddleback, Indian Dunes, Carlsbad and LACR (Los Angeles County Raceway Motrocross). Konalo se zde mnoho krásných závodů. Postupně se na tratích i v jejich okolí zpřísňovala pravidla diktovaná státními, městskými a oblastními nařízeními na popud mocných lidí sledujícíh vlastní zájmy a přehorlivých ekologů, takže období "s málo pravidly" postupně skončilo. Odtud pramení jeden ze sloganů této značky "When rules were few".

www.fasthouse.com

Fasthouse Headquarters

 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti.

 

Speed. Style. Good Times.

We Race. Samtimes.

To jsou mota značky.

 

Aktuálně Fasthouse pravidelně spolupořádá akci Surfercross, jezdí se na motorkách na trati i na prkně na vodě. Kolem celé akce je taká hudba a párty, prostě “coastal chaos”. Proto některé nové designy lifestylového oblečení zohledňují tématiku surfování.

Fasthouse se účastní každoročního MTA Two-Stroke World Championships v Glen Helen Raceway se sloganem “Still Smokin´” a k této příležitosti má vždy i řadou limitovaného oblečení.

Fasthouse mimo svých sportovních a lifestylových aktivit navrhuje a produkuje motokrosovou a MTB výbavu a oblečení. Záměr ve Fasthouse produkci není jen na funkci a cool vzhled, i když to je také důležité, ale je to zejména o zachycení podstaty toho, co máme všichni, co jezdíme, společné a to je život, který přináší vášeň pro dvě kola. Produkty jsou vhodné pro víceré off-road disciplíny, nejen pro MX a MTB, ale i pro quad, trial, enduro, bikros a down hill. 

Fasthouse každý rok rozšiřuje portfolio svých produktů o nové druhy zboží, byť minimalisticky v úzkém záběru střihů či provedení a barev, také spolupracuje na mini kolekcích s některými známými jezdci. Vždy se jedná o limitovanou sérii produktů.

 

Seznam jezdců se kterými FH aktuálně spolupracuje: 

BIKE

  • Ryan Howard
  • Tyler McCaul 
  • Caroline Buchanan 
  • Emil Johansson
  • David McMillan
  • Austin Warren
  • Brendan Howey
  • Owen Marks
  • Aiden Chapin
  • Shane Leslie
  • Travis Claypool
  • Danni Beecroft 
  • Garret Mechem

 

MOTO

  • Tyler Bereman
  • Twitch
  • Vicki Golden
  • Darynn Durham
  • Sean Collier
  • Justin Hoeft
  • Trevor Stewart
  • Patrick Evans
  • Wanky
  • Banksy
  • Destin Cantrell
  • Ricky Johnson
  • Josh Grant
  • RJ Wageman
  • Robbie Wageman
  • Clayton Roberts
  • Ashley Fiolek

 

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy, například s výrobcem piva 805, jejich logo se pak objevuje na tričkách, mikinách, čepicích, dresech i rukavicích. Se značkou VonZipper, která vyrábí motokrosové i jiné brýle. Jejich motokrosové brýle mají s Fasthouse výbavou sladěnou barevnost. Se značkou Hot Wheels v limitované edici volnočasového oblečení, dresech a kalhotách. Se značkou RedBull pravidelně v limitované sérii volnočasového oblečení, dresech a doplňcích. 

A co bude s Fasthouse v budoucnu? Zakladatelé i jejich nástupci budou vždy věrní minulosti, svým “good times” kořenům, i když hledí i na nové obzory a možnosti růstu. Rozrůstání rodiny Fasthouse se děje po celém světě.

Hair of the Dog — A True Story

 

Wolfie z Wolfie Picks:

"Za mne, z pozice jezdce a nyní i dovozce do ČR, je Fasthouse spojením skvělého minimalistického designu, funkce a nadhledu, který je z FH tvorby cítit a který umožňuje kamarádství a pohodu a sdílení zájmu pro společnou věc i v rámci společnosti. Unikátní, čistý, retro design čiší z celé kolekce oblečení, výbavy i doplňků. Oblečení je snadno kombinovatelné mezi sebou díky vizuální jednotě a grafického souladu použitých prvků a materiálů. Fasthouse rozhodně není pozadu v kombinaci funkčních materiálů, naopak se nebojí kombinovat neobvykle a s nadhledem a přesto ze svých produktů nedělá koncovou cenou nedostupný sen. Nebojí se vyčnívat, nebojí se být někdy punk či zcela retro a je věrný svým kořenům.

FH klasické černobílé designy dresů a rukavic snese i motocykl veterán. Vícebarevné kombinace oceníte na dravějších off-road disciplínách. Pro MTB mají tlumenější barevné kompozice jak u dresů, tak u kalhot. Fasthouse rukavice jsou určeny pro všechny off-road disciplíny, v mnohých barevných i funkčních provedeních. Vybere si skoro každý, kdo má rád jednoduché linie a barevnost, čistou a přesto výraznou grafiku.

Aktuálně rozšířili dětské velikosti motokrosové výbavy u některých stylů. Z šíře "YS, YM, YL" na "YXS, YS, YM, YL, YXL" a z "Y22, Y24, Y26, Y28" na "Y20, Y22, Y24, Y26, Y28". Obléknou se tak už i nejmenší jezdci, cca od 3 let."

 

18x18-print-color